Tuesday, January 15, 2008

My Class

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Blog ini saya khususkan untuk berkongsi maklumat berkenaan dengan kelas dan subjek yang saya ajar di IPKB dan di Institut-institut pengajian yang lain. Mudah-Mudahan maklumat yang dimuatkan di sini akan membantu pelajar saya dan sesiapa sahaja yang melawat blog ini. Jika ada manafaatnya gunakanlah sebaik mungkin. Jika ada kekurangan beritahu saya. Mudah-mudahan Allah membantu saya memperbaikinya.

Untuk semester pertama tahun 2008 ini saya mengajar 2 mata pelajaran di IPKB iaitu SEN (Special Education Need) untuk program IPKB - UH dan CALL (Computer Assisted Language Learning) untuk Program TESL IPKB UiTM. To all my students, thank you without all of you I will not learn all this things.

This is the beggining ... so wait for my next posting

No comments: